Ego Protocol - premiera na Steam Greenlight - zapraszamy do głosowania!

IQ Publishing opublikowało komunikat poświęcony grze Ego Protocol.

Znakomite połączenie idei kultowych Lemingów ze Space Maze w świecie inspirowanym legendarną polską grą ElectroBody. Ta gra uzależnia! Spóbuj, a będziesz zdumiony! Teraz na Steam Greenlight!

Zadaniem gracza jest takie manipulowanie otoczeniem, aby umożliwić bohaterowi dotarcie do celu, unikając przy tym czyhających po drodze niebezpieczeństw. Każda z plansz gry składa się z kilkunastu kwadratowych bloków, które na wzór klasycznych puzzli możemy przesuwać, torując naszej postaci drogę do końcowego teleportera. Oprócz bezpośredniego wpływu na otoczenie, w trakcie zabawy możemy wydawać bohaterowi proste polecenia, dzięki którym pokona on zastawione na niego pułapki czy upora się z przeciwnikami. Rozgrywka toczy się w dość szybkim tempie i wymaga od graczy nie lada zręczności oraz refleksu, tym bardziej, że do końcowego wyniku liczy się również czas, a poziom trudności kolejnych labiryntów staje się coraz wyższy. Świetna zabawa dla graczy w każdym wieku i z różnym doświadczeniem w pokonywaniu przeszkód! Przygotujcie się na ekscytującą podróż i przy okazji świetną zabawę!

- mieszanka gry logicznej z klasyczną platformówką
- 60 poziomów, które zmącą Twój umysł
- 4 unikalne mechaniki układania puzzli, które zawładną Twoją duszą
- wrogie roboty, broń wartowników, miny, zapadnie - wiele różnych przeszkód, które sprawią, że będziesz krzyczeć w panice!
- tona zabawy!

“Przed rozpoczęciem prac nad grą długo zastanawiałem się nad wizualnym rozwiązaniem, które nadało by naszej produkcji indywidualny charakter. Rozważając m.in. pixelart, czy modelunek 3D ostatecznie zdecydowałem się na digital painting. Dla każdej z 4 dotychczasowych „mechanik” w grze przygotowałem odrębną szatę graficzną, pomagającą graczowi odróżnić system układania planszy. Prace nad grafiką do plansz rozpoczynam od szkicu elementów technologii mających oddać przyjęty klimat hard science fiction. (01-04) W całym procesie twórczym staram się utrzymać spójność graficzną z pozostałymi elementami gry wspomagając się materiałami referencyjnymi np. z przygotowanych wcześniej ilustracji. (05-06) Po ukończeniu szkicu pora na wydobycie kształtów światłocieniem i fakturą oraz pierwsze przymiarki kolorystyczne. (07-09)Końcowym etapem przygotowania tekstur jest laserunek i korekcja kolorystyczna nadająca planszy ostateczny klimat. (10-14)” Kuba Matys, Static Dreams.



Klemens
2015-11-15 08:35:43